معرفی اولیه برند کرید
نوشته شده توسط : علی جعفری

سلام خدمت همه دوستان. چند وقت بود قصدا داشتم یک وبلاگ در مورد عطر در لوکس بلاگ ایجاد کنم، اما نمی دونستم که در اون چی بنویسم. در واقع انتخاب موضوع هم دربارهش خیلی فکر کردم. تا بعد از کلی بررسی و نتیجه به این نتیجه رسیدم که بیام و روی یک برند به طور تخصصی تولید محتوا کنم.

خب در وهله اول برند های خیلی زیادی جلو روی من قرار گرفتن، اما من قصد داشتم یکی از بهترین ها رو انتخاب کنم. برای اینکه یک برند خوب و مناسب رو برای موضوعیت وبلاگم انتخاب میکرد یکسری معیار جلو روی خودم گذاشتم. مهم ترین معیار من برای انتخاب یک برند، این بود که اون برند به صورت تخصصی در زمینه عطر کار کرده باشه. با این وجود باز هم برند های زیادی رو به روی من قرار گرفتن.

مثلا گزینه اول برند دیور بود. با بررسی برند دیور متوجه شدم که کار اصلی این برد در واقع طراحی لباس و دوخت لباس بوده که بعد ها عطر و ادکلن رو هم به محصولات شون اضافه کردن. برند بعدی شنل بود. اما شنل هم هیمین مشکل رو داشت. برند بعدی مونت بلنک بود. مونت بلنک مشکلی مشابه به این رو داشت. مونت بلنک اول از همه یک برندی بود که در زمینه ساخت اکسسوری آقایان و خانم ها فعالیت میکرد و بعد ها وارد عطرسازی شد. مضافا به این موارد اینکه خیلی دستاورد خاصی در حوزه عطرسازی نداشته است.

برندهای دیگه ای مثله کازاموراتی هم نظر من رو به خودشون جلب کرد. کازاموراتی بر خلاف بقیه این مشکل رو نداشت و کار تخصصی ش عطر بود. اما آنجه که باعث پس زدن برند کازاموراتی زرجف از روی کاغذ شد، این بود که این برند در کش و قوص ها دوام نیاورده است. همین کافی بود تا ن این برند رو از روی کاغذ حذف کنم. چون ماندن در تاریخ عطرسازی برای من یک معیار بسیار مهم بود. البته ناگفته نماند که من خودم دیوانه برخی از عطرهای برند کازاموراتی مثله فیه رو هستم.

از میان این همه برند بلاخره رسییدم به همون که اول مد نظرم بود. اول از همه من برند کرید رو انتخاب کردم ولی گفتم در مورد بقیه برندها هم یک تحقیق داشته باشم، شاید بهتر از کرید پیدا کردم. اما هر چی گشتم بهتر، با شکوه تر، پرافتخار تر از کرید پیدا نکردم.

بعد از این مقدمه نسبتا طولانی در مورد فلسفه ایجاد این برند بهتره که با هم بریم و در مورد این برند بیشتر آشنا بشیم.

 

تاریخچه برند کرید

برند کرید (Creed) یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت عطرسازی است که با قدمتی طولانی و تاریخچه ای حکیمانه، به خود جایگاهی برجسته در بازار جهانی پیدا کرده است. این برند معتبر در سال ۱۷۶۰ در شهر لندن تاسیس شد و متعلق به خاندان کرید می باشد. تجربه یک‌صد و پنجاه ساله‌ی این خاندان در تولید عطرهای بی‌نظیر و لوکس، از آن خودش می‌گوید.

 

تاریخچه تاسیس برند کرید برمی‌گردد به سال ۱۷۶۰، زمانی که جیمز هنری کرید (James Henry Creed) عطرسازی را آغاز کرد. او با تولید و عرضه‌ی عطرهای خود به خانواده‌های نجیب و مشهور مهمانی‌های شهر لندن را می‌عمارت کرد. در اصل، کرید تنها به عنوان عطرساز برای خانواده‌های سلطنتی به مشهوریت رسید. اما با پیشرفت و توانایی جیمز هنری کرید در ساخت عطرها، محبوبیت او بیش از حد متمایز شد و کرید به شهرت جهانی دست یافت.

 

از آن زمان تا به امروز، برند کرید به‌عنوان یکی از برندهای محبوب در دسته عطرهای لوکس و خاص شناخته‌شده است. این برند با تمرکز بر استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و روش‌های سنتی تولید، توانسته است رضایت بی‌نهایتی را از سوی مشتریان جذب کند. همچنین، با استفاده از روش کمیاب و انحصاری تولید عطرهای خود، برند کرید توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای برجسته در صنعت عطرسازی برجسته کند.

 

از زمان تأسیس تاکنون، برند کرید بر بسیاری از جوایز و افتخارات قدرتمندی دریافت کرده است. برخی از جوایز و افتخارات برجسته که برند کرید به آنها دستی برده است عبارتند از:

 

جایزه "عطرساز سال" در سال ۲۰۱۰ از طرف سنت وینتیج

جایزه "عطرسازی خلاق" در سال ۲۰۱۱ از طرف کلبتیک اکسلانس

جایزه "آغازگران عطرسازی" در سال ۲۰۱۳ از طرف مجله لوکسوز مگازین

جایزه "بهترین برند عطر" در سال ۲۰۱۷ از طرف پرستیژ وارد

اکنون بیایید به برخی از تازی معروف ترین و بهترین عطرهای برند کرید نگاهی بیاندازیم:

 

۱. Aventus: این عطر مردانه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین عطرهای کرید شناخته می‌شود. با رایحه‌ی خنک و میوه‌ای این عطر، مردانه بودن و قدرت را منتقل می‌کند. ۲. Silver Mountain Water: این عطر خنک و سبک با نت‌هایی از گلابی، مرکبات و هل به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در فصل تابستان محسوب می‌شود. ۳. Green Irish Tweed: با رایحه‌ای از عنبر سبز، سبزیجات و چوب صندل، این عطر مردانه به معروفیت فراوانی در بین افراد دست یافته است. ۴. Spring Flower: این عطر با رایحه‌ای از گل رز و یاسمن، احساس زنانگی و زیبایی را به خوبی به تصویر می‌کشد و در فصل بهار بسیار مناسب است.

 

این فهرست تنها بخش کوچکی از تعداد عطرهای محبوب کرید است و برند کرید با بیش از ۲۰۰ عطر متنوع، در طیف گسترده‌ای از رایحه‌ها و سلایق، توانسته است مشتریان متنوعی را در سراسر جهان جذب کند. عطرهای برند کرید با کیفیت بالا، رایحه ماندگار و طراحی لوکس، متحول کننده هر روز زندگی شما خواهد بود.

در مقاله های بعدی که  منتشر میکنم، حتما برخی از عطرهای دیگه این برند رو هم براتون معرفی میکنم. عطرهیی که شاید اسمشون رو می دونید ولی دوست دارید بیشتر در مورد شون بدونید.





:: برچسب‌ها: برند کرید , کرید اونتوس , کرید سیلور , عطر کرید سیلور مانتین واتر ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: